.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت عفاف نسبت به سال ۸۳ بهتر شده!

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، غلامرضا خواجه‌سروی معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هفتمین نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که روز گذشته (سه‌شنبه) در دانشکده علوم حدیث برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عمده‌ترین دغدغه مدیران فرهنگی دانشگاه نهادینه‌سازی ساختار و تشکیلات فرهنگی در دانشگاه است، گفت: این یکی از مسائل مهمی است که در وزارت علوم به آن توجه شده است.

وی ادامه داد: ساختار معاونت فرهنگی در آئین‌نامه معاونت دانشگاه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم در آئین‌نامه تشکیلات و ساختار وزارت علوم که وزیر ابلاغ کردند، مندرج است و به زودی شاهد شکل‌گیری معاونت‌های فرهنگی در سطح مدیریت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها خواهیم بود.

خواجه سروی با بیان اینکه عفاف و حجاب و پوشش را یکی دیگر از مسائلی دانست که در این نشست مورد توجه قرار گرفت، اظهار داشت: اعتقاد ما به این است که وضعیت ما در عفاف و پوشش نسبت به سال 83 در دانشگاه‌ها بسیار بهتر شده؛ البته تا رسیدن به نقطه مطلوب مطمئنا فاصله داریم.

وی ادامه داد: توصیه‌ای که در این نشست به مدیران فرهنگی شد، داشتن رویکرد ایجابی و پی گرفتن اعتدال و تدریج در تقویت عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها است.

به گفته معاون فرهنگی وزیر علوم، با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است تاکید بر این است که مدیران فرهنگی در دانشگاه‌ به تقویت خودباوری بپردازند.

خواجه سروی با اشاره به اینکه در آموزش عالی 2 بخش آموزشی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد وجود دارد که کارهای بسیار مهمی در این 2 بخش انجام شده است، تصریح کرد: یکی از وظایف معاونت‌ها و مدیران فرهنگی در سال جدید تحصیلی کمک به ظرفیت‌های پژوهشی و فناورانه است زیرا بخش آموزشی دانشگاه با این ظرفیت آشنا شوند و تفکر تولید ملی حمایت از سرمایه و کار ایرانی در دانشگاه تقویت شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.